دورنگار: 33365650 - 011         تلفنهای تماس: 33365650 - 33362331 - 011   

اخبار برگزیده

1399/07/23 |  انجام کلیه مراحل صدور، تجدید، انتقال امتیاز، تغییر نشانی و انصراف، صرفا از طریق سامانه

صدور ,تمدید ( تجدید ),تغییر نشانی,انتقال امتیاز

آموزش کار با سایت

1.در صورتی که متقاضی جدید برای درخواست پروانه پیشخوان شهری و یا روستایی می باشید باید در ابتدا در سایت https://licensing.cra.ir ثبت نام کرده و طبق آموزشی که در بالا گذاشتیم درخواست صدور را انجام دهد و بعد از ثبت نام دفتر خود باید کارهای مربوط به حراست را انجام دهد که در انتهای این خبر مراحل مربوط به خراست توضیح داده شده است.

2.در صورتی که درخواست تمدید و یا انتقال امتیاز و یا تغییر نشانی پروانه پیشخوان را دارید باید وارد سایت https://licensing.cra.ir  شده و بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور مراحل درخواست مربوطه(تمدید و یا انتقال امتیاز و یا تغییر نشانی)را انجام دهند. اگر نام کاربری و رمز عبور را ندارید باید بر روی گزینه فراموشی کلمه عبور کلیک کرده و نام کاربری و رمز عبور را بازیابی کنید.اگر مشکلی در دریافت نام کاربری و رمز عبور داشتید با شماره تماس پشتیبانی 02189662659 تماس بگیرید و نام کاربری و رمز عبور را دریافت نمایید.

با عنایت به خاتمه فازهای طراحی و توسعه سامانه مبتنی بر وب صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات و دفاتر ارتباطی و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی، به استحضار می‌رساند از روز شنبه مورخ 98/12/03، سامانه مذکور از طریق نشانی اینترنتی https://licensing.cra.ir (و یا پرتال سازمان> منوی افقی خدمات الکترونیک> سامانه صدور پروانه سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات) در دسترس بوده و کلیه مراحل صدور، تجدید، انتقال امتیاز، تغییر نشانی و انصراف، صرفا از طریق سامانه مذکور قابل انجام خواهد بود. شایان ذکر است:

مستندات آموزشی از طریق منوی مربوطه در سامانه جدید در دسترس می‌باشد.

کاربران می توانند در صورت بروز خطا، موارد را از طریق منوی تیکتینگ تعبیه شده در سامانه ثبت و پیگیری نمایند. همچنین شماره تماس 02189662659 آماده پاسخگویی به پرسش‌های کاربران و رفع مشکلات احتمالی سامانه می‌باشد.

ثبت نام حراست

مدیران دفاتر پیشخوان و یا متقاضیان جدید برای انجام کلیه مراحل(صدور و تمدید و انتقال امتیاز ) حراست به سایت http://pishkhanict.ir  مراجعه و ثبت نام نمایند.بعد از ثبت نانم نام کاربری و رمز عبور برای متقاضی ارسال می گردد.اگر پیامک برای شماره وارد شده ارسال نشد یعنی پیامک تبلیغاتی این خط فعال نمی باشدکه در این صورت باید خط دیگری را وارد نمایید تا پیامک حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال گردد.در صورت د اشتن مشکل شماره تماس  02188117768آماده پاسخگویی به پرسش‌های کاربران و رفع مشکلات احتمالی سامانه می‌باشد.

 

روابط عمومی کانون پیشخوان استان