دورنگار: 33365650 - 011         تلفنهای تماس: 33365650 - 33362331 - 011   

اخبار برگزیده

1397/11/17 |  طرح توسعه گردشگری مجمع همیاری

قابل توجه کلیه دفاتر پیشخوان:
احتراما پيرو هماهنگي استانداري مازندران، نامه مديركل محترم گردشگري استان ، نامه معاونت محترم علمي فناوري رياست جمهوري و در جهت حمایت از شرکت‌های خلاق و فناور تحت پوشش اين معاونت و با هدف ایجاد اقتصاد دانش بنیان در کشور، جلسه توجیهی طرح توسعه گردشگری مجمع همیاری با حضور مدیر عامل شرکت گردشگری دهکده رویاها برگزار گردید و نامه‌های ذیل صادر گردید و کلیه دفاتر پیشخوان می‌توانند نسبت به اخذ نمایندگی طرح مذکور از شرکت دهکده رویاها اقدام نموده و نسخه‌ای از کاربرگ اخذ نمایندگی را به کانون تحویل دهند.
شرح مختصری بر طرح توسعه گردشگری مجمع همیاری:
این طرح از باشگاه‌های مختلفی تشکیل شده که افراد با توجه به توان مالی خود در پرداخت حق اشتراک ماهانه می‌توانند در این باشگاه‌ها ثبت نام نمایند. در این طرح بسیار جذاب باشگاه‌ها طوری طراحی شده‌اند که کلیه اعضای باشگاه از پکیج‌های سفر چند میلیون تومانی، محصولات صنایع دستی و یکسری خدمات فرهنگی و رفاهی برای چند سال به‌صورت رایگان بهره‌مند شده و همچنین در طول اجرای طرح، حق اشتراک‌های پرداختی اعضا نیز به آنان عودت داده می‌شود.
تبصره: کلیه امور اجرایی طرح مذکور توسط شرکت دهکده رویاها انجام شده و دفاتر تنها امور مربوط به ثبت نام اولیه و آموزش پرداخت حق اشتراک به کاربر را ( ازطریق سایت یا اپلیکیشن ) عهده‌دار می‌باشند.
درآمد دفاتر پیشخوان:
دفاتر پیشخوان پس از اخذ کد نمایندگی از شرکت مذکور، به ازای ثبت نام هر کاربر با کد نمایندگی خویش، ٥ درصد حق اشتراك ماهانه هر کاربر را ، به‌عنوان کارمزد در طول اجرای طرح و براي ١٥ سال در یافت می‌کنند.
راه‌های برقراری ارتباط:
33302343-011
 
روابط عمومی کانون پیشخوان استان